Header Row

[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]

點解男人鐘意去滾?

有一次朋友放了下面(夫妻相處之道)條片在facebook講解點解男人鐘意去滾? 因為男人喜歡被尊重的感覺。

其實由我同我老公一齊住開始,他每次返屋企,我都會去門口叫"老公,你返來啦,我好掛住你"。 同埋每朝起身,我都會經常望住佢笑,錫佢一或幾啖。同埋每次老公幫我洗完碗,洗完衫,洗完地或幫我做完任何工作,我都會大讚"老公,你真是很好! 或你好叻呀! 嫁給你是最幸福的!"
其實這些都是發自內心,沒有人教我,全都是自然流露。當你的老公同樣尊重你,愛你時,做老婆的當然會更尊重更愛老公!!

夫妻相處之道2/2

0 comments:

Post a Comment